Merhaba anne adayları, bu hafta itibari ile doktorum demir takviyesi yazdı. Acaba kullandıktan sonra vücudunuzda bir belirti oldu mu ? Yani iştah kapanması, iştah açılması veya kiloyla alakalı bir değişim ? Demir kullanımı sonrası bir değişiklik yaşayan varsa tecrübesini paylaşır mı benimle ? ( sorma sebebim 3 kişinin üst üste demir sonrası bizde halsizlik kilo kaybı demiş olması) bana anlamsız geldi ama yine de merak uyandırdı