Merhaba eşim kovid oldu 20 haftalık hamileyim ve kalp hastalığım var daha sonucum çıkmadı ama pozitifsem eğer neler yapmam gerekiyor ilaç kullanılıyor mu hiç bilgim yok kadın doğum doktoruna haber veriyormusunuz bilgilendirirseniz sevinirim. Herkese acil şifalar diliyorum yavrularımızı hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah