@Guni1- 750 çok gibi ya yani fazla geldi canım aslinda ben guzelyaliya gidiyodum normalde ama detayli devlettemi yaptıysam diye düşünüyodum o parayada bebegime biseyler alirim diye ama devlete giden bir arkadaşim dediki kendisi hiç ekranda görmemiş doktor kendi önündeki ekrandan bakmiş sadece bi sıkıntı yok demiş bana sanki biraz baştan savma geldi diye tereddütte kaldim detaylida devlet hastanesine yaptiran herkes böylemi düşünüyor acaba merak ettim