gkcy birşey daha soracağım sürekli sorular soruyorum tecrübelilerden bilgililerden faydalanmak için ilk ve heycanlı gebeliğim ☺️ bu ayın 12sinde beta 55 çıkmıştı 16 sında birdaha yaptı doktor 550 çıktı normal dimi 4günde 🤷♀️
Limonagaci34 gkcy Değerin gayet normal canım. Birde bünyeden bünyeye değer sayısı değişir demişti doktorum. Ben 4 haftalıkken öğrendim ilk gebeliğimi 4.915 değer çıkmıştı. Ama tek bebek☺️
gkcy Arasarzu evet sadece ultrasonda görünüyormuş. sağlık ocağında. öğrendiğim için doktorum çokda bilgi vermedi sonucu söyledi en yakın zamanda kadındoğuma git dedi okadar. bende merak ettim artışı normal mi diye ☺️
haziranin25i gkcy normal tabikide beta hcg değerin 2 günde bir 2 katına çıkıyorsa sağlıklı gebelik başlangıcın olmuş demektir.