dorukayra kızlar 39+3 haftalık olduk 1.5 cm acikligm var dün geceden sancılarım var ama şimdi hafif ara ara geliyor acaba Meryem Ana otunu suya koysam açılma sancı olur mu ??
Aden dorukayra duş alınca ağrınız geçiyorsa koymayın biraz daha bekleyin derim ama geçmiyorsa mutlaka koyun bir kaç duyumda için sudan inşallah kolay doğum olur elinizden geldiği kadar sandalyeye oturup kalkın açılmanız hızlansın
dorukayra Aden gece bayağı sancm oldu ama şimdi çok az var sancimin artmasinimi beklesem kararsz kaldım yalancı sancımı onu da anlamiym otur kalk yapiyoryapiyorm ama sasrdm artık
dorukayra DidemYldrm çok hafif var cnm sancm oda duzensz gbi açılma olunca suya koysammi diye kararsız. kaldım
Aden dorukayra yalancı sancı ılık duş alınca geçer canım o yüzden söyledim duş al geçmezse suya koy otu