ftmaadgzl Arkadaşlar merhaba. 15+2 yim şuan ve hamile kaldığım kiloyla hep aynıydım. hiç kilo almadım ama aşırı çatlaklarım oluştu. bacaklarımda ve karnımda. Önerebileceğiniz birşey varmı krem vs?
Aslihan_trker ftmaadgzl Lierac kullan ve badem yağı ile kakao yağını karıştır ondan da kullan Bence ben kullanıyorum şükür hiçbir çatlağım olmadı 27haftalığım🙏🏻😇