elfaksyy Bugün 8+0 oldum birazdan kalp atışı için doktora gidicem.Gece tuvalete gittim peceteye pembe akıntı gelmiş nasıl korktum simdi bişey yok ama hala kokuyorum başına gelen var mı kötü bir habercimi😢😢
minikbaby06 elfaksyy doktorunuza söyleyin yerleşme yada kanama alanı olabilir ihmal etmeyin ilaç başlayacaktır mutlaka
Seva_sevaaaa elfaksyy korkmayın rahat olun doktora söyleyin ilaç ve istirahat vericek muhtemelen dar giymeyin
Dilara1503 elfaksyy canım doktoruna söyle İnşallah bir şey yoktur progestan başlayabilir sana bize de haber et mutlaka inşallah bebeğin iyidir 🤗🤲
minikbaby06 elfaksyy korkmayın bunu ultrasona girmeden bilemezsiniz ben 5. Haftada bildiğiniz şakır şakır adet kanaması geçirdim çok şükür tutundu bebeğim sağlıklıysa sorun olmuyor dua edin bol bol inşallah kötü bir şey yoktur doktora gidince yazın bize de 🌺
elfaksyy Seva_sevaaaa aynı adet olcakmis gibi belim ayakarım ağrıyor buda tedirgin ediyor istemsizce bakalım hayırlı haberler alırım inşallah
Seva_sevaaaa elfaksyy stresden öyle hiss ediyorsun bende kan geldi baya hiçbirşey olmadı rahat ol git doktora
elfaksyy Geldim kizlar çok şükür kalp atışımizi duyduk.pembe lekeyi söyledim.Tehlikeli bi durum görünmüyor ama tedbir amaçlı ilaç vereyim dedi progestan verdi fitilmiş içim rahatladi şükür 😊😊