Drtommy Sevgili anneler, Kacinci haftadan cinsiyet ogrendiniz? Ben 12. Haftadayim, cuma gunu ilk ultrason icin randevum var meraktayim.. Sevgiler 😘😘😘
Didemhalil Drtommy benimde 12+1 canım ve cuma günü randevum var ama cinsiyet için etkendir diye düşünüyorum gerçi bazı doktorlar kemik yapısından anliyormus
Mhtpsahn_53300 Drtommy ben tam 3 aylıkken öğrendim kız dedi doktorum ama çok erken öğrenmişsin sonradan döner die çok söylediler sewimcimi bile yaşayamadım 4 bçk aylıkken Birdaha gittim o zamanda kız dendi hala kız 🙏🙏
avukatveanne 16 haftalıkken öğrendim ben doktorlar kesin olmadıkça bişi söylemediler geçen hafta öğrendik 🎈