Derya1233 38+1 haftalık hamileyim. Doktorum normal doğum dedi 2 cm açılmam da var ama doğru düzgün sancılarım yok doğumu başlatmak icin ne yapmalıyım ? Hurmada yiyorum. Sezeryan olmasından korkuyorum çünkü
Busra19 Derya1233 ben 3 gündür rezene içtim squat yürüyüş ve sıcak duş aldım şuanda sancılarım başladı dün bana da doktor 2 cm açılman var demişti
Derya1233 Busra19 bende squat yapıyorum merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum ılık duşta alıyorum ama yinede pek belirti yok ki :) oğlan oynaşıp duruyor :)
DilaraEsma72 Doktorunuz çatı kontrolünüzü ne zaman yaptı bende bugün 38. Haftama girdim nts de sancı çıkınca mı yoksa bebeğin doğum kanalına girdiğini görünce mi çatı muayenesi yapıyor acaba