hv2020 benimde 32 hafta kontrolümde rahim ağzı kısalmış erken doğum olabilir dedi ayrıca ben serklajlıyım. Ciğer geliştirici yapıldı magnezyum, proluton iğne, progestan fitil, corasprin, tansiyon için alfamet , vinalac, gynefron kullanıyorum. Bir hafta boyunca kilo alsın diye sürekli kaşar ve et yedim sonuç olarak dün 33 hafta kontrolümde kilosunun geçen haftayla aynı olduğunu öğrendim. Ama yine de kilo aldıracak şeyler yiyorum. Bir hafta bol bol yattım otururken bile rahatsız oluyorum kafası çok aşağıda. Rahim ağzı 20mm den 27ye Yükselmiş ve bebek biraz yukarı çıkmış çok şükür. İki hafta daha dayanırsak kuvözde girmez diyor doktor inşallah 🙏🏻