Esra___ yaklaşık senin haftalarında bende yaşamıştım. Hiç soda içmiyordum. Bir gün içtim o gün ishal oldum. Yapmadığım kalmadı(muz, patates, lapa, kahve-limon). En son gazoz koydum bardağa açıkta gazını çıkartmasını bekledim, onu içince baya iyi gelmişti.