Meraba hanımlar 26+3teym dün kontrolde doktor bebegin herşeyi iyi pozisyonu ayaklar aşağıda dedi ama af edersiniz benm vajinada zonklama oluyodu çatı muayenesi yaptı rahîm aşağı inmiş dedi bol bol istirahat dedi başına gelen var mı çok korkuyorum erken doğumdan daha çok küçük bebeğim