Bayanlar 19+4 haftalık hamileyim daha yeni yeni bebeğimi hissetmeye başladım arada su balonu gibi bişey hissediyorum içimde tarifi imkansız bir duyguymuş🤲🏻 Çok şükür Allah’ıma. Ancak bugün 12 gibi uyandım yeni kahvaltımı yaptım ama henüz hissedemeden belki çok normal bu durum hissettiğimden bu yana sürekli kıpır kıpır değildi tabi ama ne bilim hep hissetmek istediğim için mi tedirgin oldum yoksa normal mi bu durum tecrübeli annelerden içimi rahatlatacak yorumlar bekliyorum.😊