1hamis1bebis Merhaba güzel anneler, biz 18. Haftadayız magnezyumu bir suredir aliyordum ama simdi doktorumuz omega, D, demir (icinde b12 falanda var) vitaminlerini verdi. Sizler de iciyor musunuz? Hepsini sabah mi iciyorsunuz güne yayıyor musunuz?
Busra34gms 1hamis1bebis ben yarım saat aralıklarla sabah içiyorum genel de bi anda mideme yüklenmek istemiyorum zaten hassas bu aralar ilaçlardan sıkıldım artık gittiğim yere bi çanta ilaçla gidiyorum 😏
Mommm444 1hamis1bebis ben balık yağı içiyorum bide demir ilacı kullanıyorum magnezyumda verdi kasık ağrıların çok olursa yersin dedi ama 24 haftadan sonra günlük içmeye başla dedi şuan 22 ci haftadayım
sherlock_anne 1hamis1bebis regenesis ve coraspin kullanıyorum. Sabah ikisini uyanır uyanmaz aç alıyorum. Magnezyum veya kan ilavı kullanmıyorum sDece yemeklermden 1 saat sonra maden suyu tüketiyorum :)
Boncukbeyinannesi 1hamis1bebis vitamin kullanıyorum doğumdan sonra emzirme surecinde de kullanmaya devam edeceğim. Demir ilacı ac karna diğer vitamini de gece yatarken içiyorum
Burcinisp88 1hamis1bebis ben gece yatarken magnezyum içiyorum hamileliğimin başından beri. Zaten normalde de içiyorum. Birde iyot damlası kullanıyorum ben. Dahiliye doktorum saolsun baktı. Vücudumda cok eksikmiş. Onu da gece içiyorum. Bi de b12 yazdı bana inşallah içebilirim. Vitaminler dokunuyor bana maalesef. B12 sabah aç içecekmişim 🤷♀️
Astadavistabeybi 1hamis1bebis decavit i kahvaltıdan sonra içiyorum öğle yemeğimden sonra da Demir ilacımı alıyorum magnezyum u da tok içiyorum ama bazen kahvaltı bazen öğlen yemeği sonrası alıyorum