Miracali_ https://imgyukle.com/i/IJVLl0 sancım var mı varsa. Ne kadar doğum sancısı mı mahfoldum ya😔😔
Ahsen-_- Miracali_ sancıların normal canım . Kaç haftalıksın bide ona göre. Ben 37 haftalığım 45-50lerde sancılarım
Seroli Miracali_ canım benim de ağrım var ama nstdw sancı olarak çıkmadı. Benim bebişim ters duruyo doktor onunla alakalı dedi.belim ve kasıklarım ağrıyo.günde bir tane magnezyum alıyodjm doktor ikiye çıkardı.belki sende de aynı şeyler vardır
Ahsen-_- Miracali_ hiç yok değil sancıların az sadece stres yapma bence herkeste aynı olacak diye bi şart yok bebek kanala girdi mi ?
momofboys Miracali_ benimde dün bu şekilde çıkmıştı sonucum bebeğim çok asagiya inmiş o yüzden belime ve kasıklarıma ağrı yapıyormuş sizinde eger ağrınız var ise muhtemelen bebeğinizin pozisyonu ile ilgilidir
Miracali_ Bebeğimi doğurdum🥺😊😊😊😊😊😊😊allaha binlerce şükür darısı size inşallah sancılarım bugün sıklaştı ve doğurdum allahın izniyle❤️😊