Burcuu3761 Kızlar bebeğim cinsiyetini göstermiyordu dün hastaneye gittik 20 hafta 2 günlüğüz kız olduğunu söylediler ikinci kızım geliyor🥰 ilk kızımın ismi Defne isim arıyorum kızıma beğenfiğiniz isimleri yazarmısınız🤗 şimdiden teşekkürler☺️
EsinCemreDogan Burcuu3761 Hayırlı olsun öncelikle, sağlıkla gelsin prenses 🤲🏼 bizde kızımız olursa Defne istiyorduk, erkek olacak. Kızımızın ismi Cemre, Defneyle uyumlu olduğunu düşünüyorduk 😊
Albiina05 Burcuu3761 ben kızım olursa ( Denef: beyaz, parlayan ipek ) koymayı düşünüyordum bi ara, Çerkesce bir isim
Brcklc @Burcuu3761 benim en yakın arkadasimin kizinin adı ve isimlerin karakteri etkilediğine çok inanırım kizida uslu prenses gibi süslü bişey☺️eşinle ikinizin beğendiği işim olmalı bence Peyker isminide ben seviyorum eşim sevmiyor bu erkekler hicbiseyden anlamıyor ya😃
Burcuu3761 Brcklc erkekler asla beğenmiyorlar ilk kızımda asyayı beğenmiştim hep eşim istememişti kızım doğmadan 1 hafta önce falan karar vermiştik defneye bakalım bunda ne olacak🙂
Brcklc @Burcuu3761 dogsunlarda sağlıklı yeter ama tabiki karakterine yansıyor iyi düşünmek lazım defne zeynepde Cok güzel bence🤗
Burcuu3761 Brcklc evet karaktere çok yansıyor gerçekten. Bizim aile zeynep dolu hem benim taraf hem eşimin 😃
Burcuu3761 Brcklc aklıma şey geldi burcunun anlamı güzel koku. Itır diyorum ıtır mı koysak anlamımızı 😃 çok güzel geliyor kulağa ama asla ikna edemeyiz eşlerimizi sanırım😃