Mhtpsahn_53300 Asenadgdvrn80 öyle ahım şahım yediğim yokki bi sabah bi akşam normaldede öyle çok yemem zaten vitamin ve kan ilacı kullanıyorum ondan kaynaklı olablrmi acaba 😣😣 çünkü hiç belli olmuyorum normaldede zayf oldgm için. sadce karn bölgem biraz genişlemiş o kadr. diğer yerlerim hep aynı hele kalçam hiç yok 🙈 normal desteksiz kendiliğinden bir kilo alsam direk yüzüme vururdu çünkü yanaklarım dawul gibi şişerdi
Asenadgdvrn80 Mhtpsahn_53300 normalde zayifsan takma ama bende kan ilacı kullanıyorum bünyede bünyeye değişir sağlıklı olsun bebekler alınan kilolar önemli değil
Ght 23+5teyim ilk 3 ay hiç iştahım yoktu. 5.5 kilo vermiştim 1 kilosunu aldım bu ay basliyorum alima😔Zaten kiloluyum çok korkuyorum istahimdan 😥
gamzee123 Bende 28+6 yım 60 başladım 12 kilo almışım başta çok az az alıyodum 5. Ayımda 63 tüm bu iki ay içinde bi anda çok almışım şaşırdım bu kadar aldıgıma çikolatadır tatlıdır fln yiyorum bana yeme dedi daha dikkat et dedi
Tugceasl rabiass çok zayıf hamile kaldım zaten ayrıca ftnees eğitmeniyim aldığım gibi veririm hiç problem değil 43 ile hamile kaldım 🤷🏻♀️
tugce67-67 gamzee123 40. Haftama kadar 20 kilo aldım😂ve hamur tatlı yemediğim halde ,demekki yesem 50 falan alacaktım😂10 kilosu gitti 10 u hala duruyor