Calarsaat Kızlar günaydın sabah 7.30 gibi nişan geldi bende pembemsi akıntı hastaneye gitmeliyim iki gündür düzenli kasılmalarım vardı dün on dk da bir 50 sn 1 dk kasılmalarım devam ediyor ne yapmalıyım sizce ?
esloka Calarsaat nisanın gelmesi apar topar hastaneye gitmeyi gerektirmiyor bende sabah gelmişti öğlen 12 de gitmiştim doktor önemsemedi nişanı tabi ikindin 4 de sancılarım düzenli oldu 5 dk da bir 10 dk da 3 şeklinde gece 12 ye kadar açılmasını bekledim oyle doğuma gittim
esloka Calarsaat nisan gelip 2 3 fun sonra da doğum olabilir bu yuzden nişanı cok baz almıyorlar kan su veya ritmik kasılmalar önemli kasılmalar siklasirsa oyle gidersiniz
Alyahira Calarsaat bende ilk çocuğumda 1 hafta boyunca gelmişti lekelenmeler.. ama 2.çocuğumda lekeyi gördüğüm günün akşamı doğum oldu.. Durumuda göre yatış yap canım eğer sancıların düzenliyse ve açılman varsa yatış yaparsın
Calarsaat esloka canım doğuma aldılar 5 cm açılmam varmış epidural aldım kendi sancım çok olmadığı için suni verdiler biraz önce