NURzgn Endokrin bölümü sizden kan şekerinizi her gün aç tok şeklinde ölçmenizi isteyecek. Ordan sonra diyetisyene yönlendirecek. Diyet listesi verecek ve 1 hafta sonra değerlerinize bakacak. Eğer diyetle düzelme varsa yani açlık 95 altı , 1. saat tokluk 140 altı değerler çıkarsa olumlu, çıkmazsa insülin tedavisine başlıyor. Diyetinize dikkat ettiğiniz sürece sıkıntı olmuyor🌸