Eylul1987 merhaba arkadaşlar aşılama sonrasında kist oluştu. bu kist kısa zamanda gidiyor mu. bilgisi olan arkadaşların bilgisine ihtiyacım var
Elifeg Eylul1987 aynen olacağınız ilk adetle atılır dolayısıyla maalesef bu ay gebelik olmaz 😓benim de aynı olmustu
Elifeg Eylul1987 aşılama yapamadığı için gebelik olmaz tabi kendi kendine kalırsanız o ayrı ama genelde yumurta çok büyüdüğü için kist oluşuyor bu yüzden de olusmuyor
Deleted5544 ben aşılamayla hamile kaldım ve 4 yumurtadan biri bebek biri kist olmuştu 3 ay sonra rahimde görünmedi ama gebelik olmadığı durumlarda da ilk regliyle atılıyo diye biliyorumn