19+4 bugün 🙈 18+2de detaylı usgye girdim sonuçlar temiz çıktı şükür ikinci bebeğim. 3000-350 gr arası dedi doktorum. İlk bebeğim 16 aylık erkek buda erkek olucak 14+2dw cinsiyet öğrendik. İkinci gebelik olduğu için biraz erken hissettim. İlk gebeliğimde 16-17 hafta gibi bunu 13-14 gibi hissettim. Herkese hayırlı gebelikler sağlıklı doğumlar 😍😍😍