Merhaba kızlar bundan 9 ay önce bi doğum yaptım sezeryanla evladim sağlık sebepleri yüzünden melek oldu 😔 şuan 7 haftalık hamileyim 3 gün önce adet olur gibi kan boşaldı afedersiniz.😔 hemen doktoruma gittim çok şükür herşey yolundaydı kalp atışları iyi durmdaydi kanın nerden geldiğini bilemedik sezaryandan dolayi rahim yorgun olabilir ddi doktor kanaman olabilir dinlen ddi bu olaylar yaşanmadan önce kahverengi leke görürdüm iğne ve hap verdi onları kullanıyordum bitince kullanma gerek yok ddi 3 ay böyle kanamalar normal ddi . Ilk gebeligimde böyle bisey yaşamadım . Şimdi ister istemez korkuyorum böyle sebebi olmayan kanama yaşayanlar varmı. ? Arada yine oluyor kanama ama çok değil. Yardımınıza ihtiyacım var normalse icim rahatlicak.s