asli57771 özellerde 550 -600 tl arası istiyorlar o yüzden devlette yaptırdım ben gayette memnun kaldım ☺️ 3 hafta sonrasına tekrardan randevu verdi hatta gel tekrar bi bakıyım dedi pozisyonundan dolayı sağ böbreğini net görememişti 🙄 kontrollere özele gidiyorum doğumuda özelde yapıcam testlerini devlette yaptır bence o kadar vericeğine çocuğun eksiklerini tamamlarsın😊