Verilen uyuşturucu ile ağrıları hissetmiyorsun sonra ıkınma hissin geri gidiyor ağrıları hissetmediğin için açılman devam etse de bebeği itemiyorsun ya da açılman da olmuyor kesi atıyorlar sonra bebek gelmezse bir de bebeği kafasından vakumlayarak çekiyorlar ve bebeğiniz yamuk bir kafa şekli ile dünyaya geliyor.
Gözümde sezaryenden değerli değildir. Saçma bir doğum şekli bana göre