Tugbaal normalde 2700 2900 arasi olması gerekuyo 37. Haftada ben geçen cuma gitmiştim 36+6 da 3200 du ama zaten ultrasona çok güvenemiyorum kızımin kilosu çok diyordu doktor ama dediğinden az doğmuştu o yüzden hiç can sıkmaya gerek yok sağlıklı olsun geresi önemli değil annem hep şey der zayıf bebek daha çabuk büyür toplar o yüzden korkmayın ☺️