Hanife61 16+5 olduk biz dün gittik cinsiyet ögrenmek için. Valla her gittiğimizde eşimle de benle de çok iyi ilgileniyor herseyi söyledi ne yapmamız gerketigini aklıma takılan bisey olursa soruyorum çok güzel açıklama yaptı keza eşimde aynı bşey sorduğunda da aynı şekilde açıklama yaptı valla kan vermeye gidene kadar doktor hemşiresi yanımda geliyor neredeyse 😍 biz cok memnunuz❤️ semih beye arkadaşım gitmişti ben aslında semih beye gidecektim ama sıra geç vardı ben 3 düşük yaşayınca neredeyse bu gebeligimi 3 haftalıkken ögrendik hemen muyane olmak istedigim için başka bir arkadasım Nurullah beyi önerince öylelikle başladım Nurullah beye gayet memnunum