Ftm_binboa17 Henüz doktora gösteremedim sonucu dün öğrendim zaten. Akşam olduğu için acil doktoru baktı sadece oda daha bir iki haftalık çok küçük dedi yani 4 haftalık en fazla ona göre değerim sizce düşük mü bunu yaşayan var mı 😕
mlsmrtgl Ftm_binboa17 geç döllenme olmuş sanırım. Kadın doğum uzmanı keseyi gördükten sonra hafta hesaplaması yapacaktır. Hamileleğin tadını çıkarın.
Dfn42 Ftm_binboa17 ben 80 ile öğrenmiştim adet gününde bence değer normal arttıkça keseyi de görürsünüz o zaman net hafta verir
iremsenturk_16 Ftm_binboa17 bende 4 haftalık hamileyim korkma bende ilk 535 çıktı değerim 2 gün sonra 1000 küsür oldu artarak gidiyor hiç kafana takma bendede kese görülmedi ilk gittiğimde bakalım Perşembe tekrar gideceğim doktorum keseyi görünce net haftasını söyleyeceğim dedi bende senin gibi birçok şey okudum duydum moralim çok bozuktu sonra doktorumla konuşarak aştım bunu sakın kendini germe sakin ol Allahın izniyle sağlıklı hamilelik geçiriyoruz 🥰
Ftm_binboa17 mlsmrtgl olumsuz bi kaç şey okudum duydum aşırı gerginim gece uyumadım inşallah öyledir ☺️🌸
Smyybedir Ftm_binboa17 bende 56 ile ögrendim suan 11+2 olduk korkmayın kese göründüyse inşallah sağlıklı şekilde kalp atışı duyarsınız çünkü herkes son adet tarihini alarak hesaplama yapıyor geç döllenme olursa doktorunuz ileri zamanda zaten belirtiyor kaç haftalık olduğunu 🥰