Snzen Selma22_ zararı olduğunu sanmıyorum ama özellikle son aylarda mide yanması şikayeti çoğalacağı için acı da midedeki yanma şikayetlerini ilerleteceği için fazla tüketmemek lazım bence
C_yur Selma22_ ben ilk gunden beri surekli aci yiyorum cok sevdigim icin 35. Haftadayim bisey olmuyor mideni rahatsz etmedigi surece sorun yok hamileyiz diye herseyden kismamiz gerekmiyor abartmadan herseyden az az tuketmek lazim sadece ton baligi midye gbi seyler cok zararli biliyorum
Edizinannesii Selma22_ bebeğe zararı olacağını sanmıyorum canım ama sana zararı olur gerek mide yanması gerek hemoroid problemi konusunda.
Karadeniz61 Selma22_ ben acı çok severim 10+4 haftalığım oram çok yandı sanki acı biber sürdüm sağıma soluma😬😬🙈
Minikfilinannesi Acı zararlı değil tabii bağırsakları da hareketlendiriyor, hamilelikteki kabızlığı önlemiş oluyor böylece. 37ye kadar hep yedim ama artık pek yiyemiyorum bağırsaklarım çok hareketleniyor. Mide yanmanız ve ishaliniz olmuyorsa devam 😄
aezgi Selma22_ ilk defa duydum öyle seymi olur canım bi acı yemekle bebekmi düşermiş böyle seylere inanıp kafana takıp bosuna evham yapma bence 👏🏽
C_yur Selma22_ dusuk yapma sebebi degil fakat 35.haftadan sonra dogumu kolaylastirmak icin gunde 4 hurma ve baharatli yiyecekler yenmesi daha iyi direk dusuge sebep olmuyor dedigim gbi ben cok yedim 35. Haftamdayim 2 hafta once duvar boyuyodum okadarda hareketliydim yani dusun herseye inanmamak lazim dikkat edicez tabiyki ama baharatin bi sakincasi yok