Mevlude_40 Hareketlerini hâlâ kasıklarımda hissetmem normal mi kızlar ya. Hiç mi yukarı çıkmaz bu cocuk 😀
Nida_Y Mevlude_40 e normal göbek deliği hizasındalar şuan 😅 bi süre daha oralarda hissetmeye devam edecez gibi
Assye Mevlude_40 canım bende 22inci haftadayım bazen kasığımda bazen göbek deliğimin yanında hissediyom 🤷🏻♀️
Yonalirem Normal canım bir kaç haftaya kadar karnında hissediyorsun. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin cumlemize ☺️
Mevlude_40 Nida_Y Ne sabırsız anneleriz ya 😀 başta ne zaman hareket edecek diye bekliyoz sonra yerinden şikayet ediyoz sorguluyoz 😊 lahim sağlık versin inşallah bebislerimize 🤲❤️
Bbssra Mevlude_40 24+2 hala kasıklarımda ara ara göbeğimin orda hissediyorum. korkuyordum bende bu postu görünce rahatladım