Mervelsmet Kızlar merhaba bugün sezeryanim var benim ve bebegim için dua eder mısınız korku var çok 😔🙏🏻🙏🏻
Nida_Y Mervelsmet sezeryandan hiiiçç korkmayın. Sıfır ağrı oluyor, sonraki ağrıları da bebeğiniz yanınızda olduğu için hissetmiyorsunuz bile 🥰 hayırlı doğumlar
kckynssna Korkmayın rabbim kolayca sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ablamın da sezaryeni var şuan o da yolda gidiyor🌸korkmayın miniğinize kavuşacaksınız inşallah🥰
Imfromlastnight 20 gün önce oldum. Hiç ağrım olmadı. Odaya geldiğimde de olmadı. Parol yetti düşünün ağrıya.iyiki sezaryen oldum diyorum:) malesef bebekli hayat daha zor. Emzirmek göğüs acıması filan:) doğum çok kolaymış diyorum:)
Mervelsmet Imfromlastnight salı günü oldum ve hala kendim kalıp oturamıyorum ne zaman geçecek çok canım açıyor ama sadece kalkıp oturup yatarken başka ağrım yok hiç 😔
kckynssna Mervelsmet geçer inşallah birkaç gün sabır🥰gözünüz Aydın bu arada rabbim sağlıkla büyütmek nasip eylesin yavrunuz hayırlı bir evlat olsun inşalah 🥰
Mervelsmet kckynssna inşallah canım hepimizin evladı sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻 birde acılarım geçerse sanki insana hiç geçmeyecek gibi geliyor
Imfromlastnight Mervelsmet daha 3 gün olmuş. Orda kesik var diye kalkarken ağrı oluyor ama dayanılmayacak gibi değildi benim. Yatarken ağrımıyordu. Ama narkozdan öksürük oluyordu o zor. Su içerek geçiriyordum. Ama bir iki güne rahatlarsın. Ben 4. Ve 5. Gün hastaneye gittim yürüyerek :/
Mirazannesi Imfromlastnight merhabalar benim de doğumum salı günü spinal sezeryan olacam benimde korkularım var tabi heyacanda var doğum esnasında hissediyormusunuz en çok korktuğum şey bu
Mervelsmet Imfromlastnight benim yatıp kalkarken çok açıyor pazartesi kontrolüm var nasıl gidicem bilmiyorum kontrolde doktor ne yapıyor canım ondan bile korkuyorum inan canım acıdığı için 😔😔
Imfromlastnight Mirazannesi ben de korktuğum için ve bayılma rahatsızlığım olduğu için genel oldum. İyiki genel oldum diyorum. Uyandığımda herşey bitmişti ve ağrım yok derece kadar azdı. Sadece çok üşümüştüm ama baya üşüme. Tirtir titredim. Bebeğimi yanağıma koyunca geçti resmen:)
Imfromlastnight Mervelsmet hiçbişi yapmıyor korkma. Yapıştırma dikiş mi sizinki de acaba. Sadece bantı değiştiriyor o da acımıyor:/ yara bandı söker gibi. Yaranıza değmiyor. İnşallah erkenden geçer ağrılarınız. İlaçları aksatmayın sakın. 1-2 güne geçer zaten o ağrılar da.
Mervelsmet Imfromlastnight dikiş alınmayacak estetik demişti doktorum inşallah canım yanmaz çünkü hala tek yatıp kalkamıyorum ve normalde hiç şancım yok 😔