3 gündür çok kötü sancı çekiyorum ama kesintisiz bir ağrı uyutmadı bende gaz sancısı diye düşünüyordum dün doktora gittik orda bebekten olmadığını idrar yolları enfeksiyonundan olabileceği söyledi ağrı kesici vurdu yolladı etkisi geçince ben yine yerlerdeyim mahvoldum başka hastaneye gittik ordada 3 kere çatı muayenesi yaptılar beni mahvettiler kanamam oldu açıklık var dediler yatış dediler yatmadım çıktım diğer hastaneye geri gittim orda nst de sancı çıkmıyor ama ben ölüyorum yani ağrıdan ebe 1 cm açıklık dedi eve yolladı sabah gel diye şuanda kesintisiz ağrım var doğum sancısını böyle hayal etmemiştim hiç nefes aldırmıyor ya şaştık kaldık