İlk hamileliğimde 32 haftada başladı hemen ilaç kullanmaya başladım haftada iki kez kontrole gidiyordum 35te artık tansiyon düşmeyince doğum yaptım. Şimdi ikinci hamileliğim 33 haftadayım bir aydın alfamet ve corasprin kullanıyorum daha yükselmedi inşallah bu kez sıkıntı olmayacak. Her hamilelikte olacak diye birşey yok demişti doktorum