Merhaba arkadaşlar öncelikle çok ALLAHIMA BİNLERCE KEZ ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ Yavrumu sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım sizlere sormak istediğim altta vajinadaok dikişim var aska hareket edemiyorum oturamıyorum bebeğimi emzirirken çok zorlanıyorum normal doğum yapan hanımlar hangi pozisyon beni rahatlar nasıl oturmam lazım ve bu dikiş sonrası süreci nasıldı kaç gün sonra arttı benimki afedersiniz davul gibi olmuş çok korkuyorum ama tek tesellim yavruma kavuşmak 👶🏼💙