Dogansinem57 Suan yazarken bile belime ve karsiklarima 10 dk da bir sancim geliyor dogum heralde kizlar dua edin nolursunuz 40+3haftmdaym ilk gebeligim cok korkuyorum
muhendisanne1 Dogansinem57 bende tetikteyim sancı yok ama kasılmalar var sıksık Rabbim hepimize kolaylık versin inşallah , korkuya yer yok kendinizi rahat bırakın ve gerçekten inanın herşeyin kolay olacağına 😇
Bebikinannesi Dogansinem57 Benimde 2 cm acilmayla gece yatisim yapildi 38+3 um suyum geliyordu aralikli olarak . Suan hastanede serum aliyorum 😑allah yardimcimiz olsun
Bebikinannesi Dogansinem57 İstemsiz akiyor ilik bi su koku falan almadim . Once sizinti seklinde sonra her adim attikca geldi. Zaten buyuk boy ped takmistim ya da depend.