Tugce14- Kızlar 33+2 deyim bugün rutin kontrolde nst de sancım çıktı 3 tane serum yedim sancılar geçmişti şuan ishal olacakmışım gibi karnımda ve kasıklarımda ağrılar oluyor, uyuyamıyorum Var mı daha önce başına gelen ne yapmalıyım ?
Zeynepsefa Tugce14- bende geçen hafta sancılandım sancımı durdurdular geliştirici iğne falan yapıldı 34+3 teydim iş yapma yat dedi doktor bi dahakine alırız artık dedi hayırlısıyla bakalım bekliyoruz.
Tugce14- Zeynepsefa geçmiş olsun hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah iğneden sonra geçti mi peki sancılar
Zeynepsefa Tugce14- sanki düşecekmiş gibi hissediyorum hareketleri arttı acıtıyor karnımı sancı arada giriyor hafif hafif Allah hayırlı doğumlar versin hepimize inşallah