3 ay önce doğum yaptım, suni sancı ile, sancı odasına eşimi ve ablamı almışlardı, doğumhane katına sadece kadın refakatçi alıyorlar ablam girdi eşim giremedi. Doğumhaneye kimseyi almıyorlar yalnız gidiyorsun. Ben doğum kısmında bir sorun yaşamadım çok şükür ama bebek hemşireleri ilgisiz geldi doğumdan sonra. Arayıp çağırmadıkça gelmiyorlar, çağırsan da geç geliyorlar