Berrysh slm hanimlar, ben 11. haftamda gebeyim. Evde uyurken kendimi üsütmüsüm ve hafiften sifayi kaptim. ne yapsam? hic bir ilac icmiyorum. cayi fazla tüketmemeye bakiyorum. balli süt iciyorum ama fayda etmiyo hicbirsey😔
MahraMeyra Berrysh pekmez , bal ve bol bol meyve 💜sıvı kaybınız olmamasına da dikkat edin bol su için💜pastil alabilirsiniz boğazınızı yumuşatır🌼
Ncan28 Berrysh merhaba, nefes almakta zorluk cekiyorsaniz odaniza bir soganin disinu temizleyip 4 parcaya bolup bir kasede bas ucunuza koyun inanin cok iyi geliyor, tabi esiniz rahatsiz olmazsa 🤣
Aze7307 Geçmiş olsun , bende üşütmüştüm zencefil limon kaynattım, bir çay kaşıkta bal koyup içtim günde 1 defa çok iyi geldi. 2 3 günde iyi oldum. Umarım faydası olur sizede.
Zuleyha16 Merhaba arkadaşlar 8 haftaligim aşırı mide bulantım var bir öneri bir tavsiye allah rızası için 😭😭
MahraMeyra Zuleyha16 turşu benim midemi çok rahatlanmıştı ve ekşi şeyler ekşi elma gibi. Çubuk krakerde deneyebilirsin💕
Dilara1503 Zuleyha16 bir fincan sıcak su içine bir tatlı kaşığı Kuru nane at üzerine çay tabağı ile kapat 5 dakika bekle süzüp iç rahatlatacaktır canım Allah’ın izniyle