Kızlar ben çok ağırlaştım eğilip kalkamıyorum 😑 bir iş yapayım diyorum yapamıyorum asla rahat uyuyamıyorum, belim çok ağrıyor. Bugün kıyafetlerini yıkadım oğlumun kurusun ütülerim dedim etikelerin koparıp makinaya atıp asmak bile o kadar sor geldi ki yarın ütüyü nasıl yapacağım diye düşünüyorum 🤔 hafta sonu annemle ablam temizliğe gelicekler saolsunlar ama artık çok yoruldum ilk gebelik olduğu için doğum şekli falan belli değil 40 haftaya kadar nasıl beklerim bilmiyorum otururken bile rahatsız oluyorum uzanıyorum kalkamıyorum kafayı yicem artık yemek yapmak çok zor yediğim tabağı makinaya koymak daha zor 🙄 sizler nasılsınız