Ozgecetindag Muayene ucreti 125 tlymis fakat dogum ucretini ogrenemedim bilen giden arkadaslar vaemi dogum ucretlerini
anneliginmatematigi Ben 3000 diye biliyorum canım, ben de oraya gidiyorum, doğum yapan bir arkadaşımdan öğrendim.
Ozgecetindag anneliginmatematigi ya bilmiyorum ama ogrenmem gerek 37 haftaligim dogum yapmak uzereyim bu yuzden net bi sekilde fiyat ogrenmem lazim 1 hafta sonra muayenem var oraya ilk defa gidicem
Bestepe Eda_eyrc Ozgecetindag Ben özel gidiyorum benim doktorum orda doğum yaptırıcak bana 4000 demişti ama hastanenin kendi doktoru 3000 yaptırıyor diye biliyorum eğer ki bekleyebilirseniz pazartesi hastaneye gidicem sizin içinde öğrenebilirim
Maykoo Hastaneyi arayıp öğrenebilirsin muayene ücreti 100ken 3000di iki doğum şekli de sonra 125 oldu ama doğum ücreti arttı mı bilmiyorum
Ozgecetindag Maykoo 125 tl muayene ucreti hastsneyi aradim muayene olmadan dogum ucreti bilgisi veremiyormus doktorun asistani bilgi vericekmis benimde dogumuma az kaldi eger 3000 3500 civari ise dogum ucreti gidicem i hastaneye ama daha fazla ise hic gitmeme gerk yok tesekkur ederim
Eda_eyrc Ozgecetindag bende 33 haftalık gebeyim bende orayı düşünüyorum ama fiyat konusunda bi bilgim yok malesef
Eda_eyrc Ozgecetindag iyi günler. Çınarlı hastanesinde doğum fiyatını ögrendiniz mi acaba. Muayeneye gidecektiniz
Ozgecetindag Bestepe tesekkur ederim 🤗 fakat dogum yapacagim hastane ile anlasmam yapildi carsamba gunu dogum yapiyorum artik :)
Eda_eyrc minnoscan çınarlı hastanesine karar werdik bizde pazartesi günü 37 hafta olucam ve muayeneye gidicez onur beye. Hastanenin odalarıyla ilgili bir bilginiz war mı. Tek kişilik mi bütün odalar yoksa biz mi özellikle tek oda isteyecegiz ? yanımda eşim be kayınvalidem olucak refakatçi kaç kişi alınıyor bilgisi olan war mı ?