Herkese merhaba 12+1 de doktor kontrolümde doktorum yüzde 80 erkek dedi ama ben cinsel organ göremedim bacaklarının arasında sadece kabarıklık vardıı böyle birşey yaşayan var mı bir oğlum var öncelik tabiki sağlıklı olması ama eşim çok kız istiyordu :) ilk oğlumda bayaaa pipiyi görmüştük ondan bu tahmin beni pek tatmin etmedi bilemedim 🤷🏻♀️