Almanya’da olan var mı buraya gelin geldim Kasım da ama hala alışamadım oturduğum bina da çevrede Türk de yok resmen 1 tane BİLe arkadaşım yok sabırsızlıkla sağlıkla doğurmayı bekliyorum inşAllah . 21+1 olduk henüz hiçbir şey almadım bebeğim için oda yapmayacağım zaten 1+1 evimiz 2 yaşına kadar idare ederiz diye düşündük sadece yatak yanına bi beşik 4moms diye anakucağı gibisinden bir şey var ondan almak istiyorum bide kıyafet. Mart 1 deniliyor doğum yazlık mı kışlık mı ne alacağımı da pek bilemiyorum. Burada nerdeyse hiç dışarı çıkmıyorum nadir eşim müsait olursa zaruri alışverişler ama bebek eşyaları nerden alınır hangi mağazadan mağaza isimleri ne bilmiyorum nerelerden alışveriş yapıyorsunuz burada hofgarten e yakınım. Ailem Türkiye’de kayınvalidemler 3 saat ilk uzaktalar yani kimse yok eşim dışında. Uzun oldu şimdiden teşekkürler ❤️🥰