Magnezyumu 37. haftaya kadar kullandım ondan sonra bıraktım çünkü yoksa kasılmaları engelliyor ve doğumu geciktiriyor. 37. haftadan sonra doğumu tetiklesin diye hurma yedim ve böğürtlen yaprağının çayını içtim. Almanya’da yaşıyorum burda öyle öneriyorlar
kizimi 40+2 de doğurdum