İğne benim için bildiğin kan alma gibiydi o kadarcık hissettim. Daha sonra sonda takarken hemşire takıyorum dedi, ben de dedim ki durun bı uyuşayım öyle takin, kadın güldü ve dedi ki taktım bile çoktan uyuştun sen 🤗 Onu da hiç anlamadım yani… Ancak üstteki arkadaşın dediği gibi, bebeğin çıktığı sırada karnı gerip cekistirdikleri zaman acı yok ama ağrı gibi veya biraz daha farklı bir his oluyor biraz nahoş bir his o da 2 3 dk sürüyor. Ardından ben de baş ağrısı da olmadı, güzel geçti diyebilirim. Şimdi 1 ay sonra yeniden sezeryan olcam hadi bakalım inşallah ilki gibi geçer. Sana da sağlıklı doğumlar diliyorum canım 😘