Sedef444 benim bununla birlikte belime ve kasigima da agri girmisti siddetli. Gecmeyince acile gittik erken dogum riskim oldugunu ogrendim 35.haftada. Korkuymak istemem aynisi olacak diye bir sey de yok elbette, zaten 36.hafta ve sonrasi o risk olmuyor doktorun demesine gore ama gidip bir nstye gitmende fayda var bence. Panik yapmadan kendini kontrol et agrilarina duyarli ol doktora gidene dek. Cok gecmis olsun.