FatmaMustafa11 mitral kapak yetersizliği ve kan kaçağım var 32-5 olduk şuan pıhtılaşmadan dolayı coraspin ve oksopar kullanıyorum hamilelik öncesi 50 mg beloc kullanıyordum şuan kullanmıyorum arada 118-125 arası nabız görüyorum ama doktorum henüz bişey vermedi dayanabildiği kdr dayan çok uygun görmüyoruz dedi zorlanırsan tekrar konuluruz dedi doğuma bir ay kala kontrole gel dedi. Beraberinde kalça eklem sıkışıklığı ve fibromiyaljş de olduğu için zorunlu sezaryen görünüyor. Taşikardi bazen nefes aldırmıyor ve kalbimi de beni de yoruyor o zaman kafamı yıkayıp biraz uzanıyorum ve su miktarını daha da arttırıyorum iyi geliyor