Brailolu 13. Haftadayım ben ne kadar soluma yatsamda uyandığımda hep yüzüstü yatarken buluyorum kendimi bi doktorun yazısını okumuştum bebek rahatsız edecek kadar geliştiğinde alışmış olsanızda yüz üstü yatamazsınız diyordu gece belki defalarca dönüyoruz sürekli aynı pozisyonda uyuduğunuzu sanmam ben her gece 4 kere uyanıyorum en az