Semistraa https://resminiz.com/resim/l9P7 https://resminiz.com/resim/liTH Gebelik var mı sizce ikinci çizgiyi görüyor musunuz?
Ayseege6156 Semistraa ben baktım baya dikkatli ama göremedim bi doktora git kan testi yaptır mutlaka canım emin hissediyorsan 🙏🏻
Duygu_ Semistraa bende de böyle oldu bu ay erken gebelik testi aldım negatif çıktı sonra regl oldum zaten. İstersen bide erken gebelik testi yap inşallahh hüsran olmaz sonu🤲🏻
Dygmvl Testin boyası karışmış gibi ilk denememde ben de idrarı fazla koyduğum için boya olmuştu. Bir tane daha yap daha az koyup istersen
sevimlieyuboglu61 Semistraa çünkü arkadaşımda d a böyleydi , hatta ikinci çizgi hayalet değil netti ama üstten akıntıları umursamadıl , kan verdi negatif sonuç