Huriyeolgn Mine96 genelde erkekler ıcın gec gelıyor dıyorlar ya canım ondan merak ettım bir avazda kurtulur saglıkla kucagına alırsın ınsallah
Beneklikedi 39+4 olduk tık yok.. yarın ilk defa çatı muayenesi olacağım.. hayırlısı.. uzadıkça korkular da artıyor bende.. sağ Salim gecikmeden doğururuz inş🙏🏻