Benimde 18.haftads suyun üst sınırda dedi doktor.yediklerine dikkat et şekeri kez dedi.21de suyum normale dönmüştü ama 25.haftada şeker yuklemesinde şekerim çıktı.yediklerime dikkat ediyorum diyet yapıyorum.hamileligimde hiç doya doya yiyemedim .gerçi kilo aldım almadım diyemem .34+2 haftalık oldu bebeğim ben 8-9 kg aldim