Gzdedsgrn 28. Haftamdayım 13. Haftadan beri şiddetli kaşıntılarım var safra asidi testi yaptırdım 14. Haftamda temiz çıktı ama alt ast yüksekti hcbi ilaç vermediler stres dediler yolladılar iki ay değerlerim iyiydi ama bu ay alt 191 ast 104 çıktı artk dayanamayacak kdar kötü kaşınıyorum doktorumu değiştim o hemen ursofolk diye i ilaç verdi kullan dedi bi hafta snra gel dedi. Ona göre yatış yapacaz dedi suan 28+4üm ama çok kötüyüm artk